4 Mayıs 2017 Perşembe

Ucuz Şarj Aletlerine Dikkat

Ucuz Şarj Aletleri Bataryayı Bozabiliyor!

Ucuz diye tercih edilen şarj aletleri cihazların bataryalarını bozabiliyor. Cihazlarımızın batarya ömrünün uzun olmasını istiyorsak dikkatli olmamız gerek.

Aslında bunu tahmin etmek zor değil. Kullandığımız cihazlar için en uygun olan aksesuarlar onların orijinalleridir. Fakat bazen başka şeyler kullanmak durumunda kalabiliyoruz. Bu durum benim başıma hastanede yattığım zamanlarda geldi.

Ucuz Şarj Cihazı
Hastane başka bir ildeydi ve ben oraya giderken kendi şarj cihazımı yanıma almayı unutmuştum. Mecburen hastanenin yakınlarında bir yerden şarj cihazı almak zorunda kaldım. O anki psikolojiyle olsa gerek ucuz olanı tercih ettim. Zira zaten evde bir tane orijinal şarj aletim vardı ve yenisi için de yüksek bir fiyat ödemek istemiyordum J Haliyle ucuz olandan bir tane aldım.



Hastanede kısa süre kalacağımı düşünerek böyle bir tercihte bulundum fakat işlerim uzadı ve uzun bir süre kaldım. Tabi bu sürede telefonumda benimle beraber kaldı. Ucuz şarj aletiyle şarj ettim onu. İlk başlarda bir sorun yok gibi görünüyordu. Fakat daha sonra anladım ki o şarj aleti telefonumun bataryasını bozmuştu. Eskiden tek seferlik şarj ile kullanımıma göre 1-2 gün giderken şimdilerde günde 1-2 kere şarj etmek zorunda kalıyorum. Aslında mesele ucuz ya da pahalı olması değil. Çok pahalıya satılan çok dandik teknolojik ürünler de olabiliyor. Önemli olan kalite elbette…


Ee atalarımız boşuna “ucuz etin suyu kara olur” dememişler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir. Lütfen yorum yapın.