1 Haziran 2017 Perşembe

Deyimler ve Öyküleri 2-3

Selim gündüzalp deyimler ve öyküleri 2-3 kitapları

Deyimler ve Öyküleri Serisi Devam Ediyor

Geçtiğimiz haftalarda Selim Gündüzalp’in, Deyimler ve Öyküleri 1 kitabından övgüyle bahsetmiş, kitap hakkında düşüncelerimi yazmış ve seriyi tamamlamak için sabırsızlandığımı belirtmiştim.

Dediğimi yaptım ve okuduğum kitabı kütüphaneye iade etmeye gidince, serinin diğer kitaplarının da var olup olmadığına baktım. Şanslıydım ki, serini tüm kitapları kütüphanede vardı. Okumuş olduğum ilk kitabı iade ettim ve deyimler ve öyküleri serisinin 2. ve 3. kitaplarını da ödünç aldım. Eve gelip, ilk fırsatta bu kitapları da sırasıyla okumaya başladım.


Deyimler ve öyküleri kitabı 2. cildiDeyimler ve öyküleri kitabı 3. cildi

Aslında bu kitapları okurken ki hislerimle ilk kitaptaki hislerim arasında pek bir fark olmadı. Zira kitap aynı tarzda yazılmıştı. Yani önce deyim veriliyor ve ardından hikâyesi anlatılıyordu. Bu kitapları da kısa sürede okudum ve bitirdim. An itibariyle henüz kütüphaneye iade edip, serinin kalanını almış değilim ama önümüzdeki günlerde bunu yapacağım, inşallah.

Bu kitaplar hakkında hislerim aynı olsa da elbette kazandırdıkları çok farklıydı. Yani yeni kitaplar yeni deyimler, yeni deyimler yeni hikâyeler ve hepsi toplamda yeni bilgiler demekti. Bu kitaplardan da pek çok yeni şey ve deyim öğrendim. Bazı deyimler özellikle hoşuma gittiği için ve ilgimi çektiği için bir yerlere not aldım. Hatta bunlardan bir tanesini de geçtiğimiz günlerde “Okuduklarımdan” bölümünde “Ben senin cemaziyel evvelini bilirim” adı altında yorumlayarak paylaştım.

Nasip olursa 7 kitaplık Deyimler ve Öyküleri serisini tamamlayacağım. Fakat her kitabı okuduğum zaman burada yazmayacağım. Sadece seriyi tamamlayınca bitirdiğime dair bir şeyler yazarım belki.

Okumak, yeni şeyler öğrenmek çok güzel. Okuyarak belki her şeyin iyi olmasını sağlayamayız ama inanıyorum ki bazı şeyler iyi olur. Okuyalım, iyi olsun (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir. Lütfen yorum yapın.