13 Eylül 2017 Çarşamba

Elveda Selim Gündüzalp


Dün gece sosyal medyada gezinirken Selim Gündüzalp Vefat Etti haberini gördüm. Hemen internette araştırdım ama bir bilgiye ulaşamadım. Sanırım olay yeni olduğu için hemen haberlere düşmemişti. Bu haberi gördüğüm kaynağın sağlam olduğunu bildiğim için haberin doğru olduğuna inandım ve bu beni çok üzdü gerçekten.

Selim Gündüzalp’i daha önce blogda da yazdığım Deyimler ve Öyküleri -1 kitabıyla tanıdım. Selim Gündüzalp kimdir diye kısaca bir araştırma yapmıştım o zamanlar ve herkesin çok iyi bir insan dediğini görmüştüm. Herkes övgüyle bahsediyordu kendisinden. Hatta Ramazan ayında katıldığı birkaç programa denk geldim. Tıpkı insanların dediği gibi inançlı, samimi, dolu dolu bir insandı. Kendisi hakkında az bir bilgiye sahip olmama rağmen bir muhabbet duymuştum. Öyle ki bir gün kendisiyle tanışabilmeyi, konuşabilmeyi ümit ediyordum.


“Allah bir insanı severse onu başkalarına da sevdirir” derler. Belki bu sebepledir kendisini çok az tanımama rağmen ona büyük bir muhabbet ve yakınlık beslemem.

Vefat haberini alınca çok üzüldüm ve etkilendim. Ona istinaden şu satırlar döküldü dilimden:
Ölüm bir kez daha hatırlatır kendini ve yavaşça fısıldar; ‘Ben yaşıyorum!’”

Ölüm herkesi bir gün bulacak. Önemli olan geride güzel şeyler, güzel eserler, güzel anılar bırakarak Allah’ın rızasını kazanıp, insanlardan hayır dua alabilmek.


Selim Gündüzalp’e ve onun nezdinde vefat eden tüm kardeşlerimize Allah’tan rahmet diliyorum. Geride kalan ailesine sabır ve biz hayattakilere de iyi işler yapıp, iyi birer kul ve insan olabilmeyi nasip etmesini diliyorum. Âmin.


6 yorum:

  1. Okuduğum ama yüzünü hiç görmediğim bir insanın olum haberini almak çok garip bir hoş uyandırdı.
    Merak da ettim kendisini daha çok.
    Rabbim merhametiyle rahmetiyle muamele etsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, inşallah..
      Tanımadığımız bir insanın ölümüne büyük üzüntüler yaşayabiliyoruz..

      Sil
  2. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun inşallah.

    Sizin de dediğiniz gibi inşallah iyi birer insan olarak göç ederiz bu
    dünyadan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her iki duanıza da gönülden âmin diyorum..
      Asıl önemli olan o değil mi, iyi bir insan olarak göçebilmek. Hem hak katında hem halk arasında..

      Sil
  3. Selim Gündüzalp hocamızı bir sözüyle tanımıştım lakin şuan aklımada değil. Kitap okumak ile ilgiliydi. Böyle güzel bir insanın vefat haberi beni üzdü. Yaşam hikayesini çok az okumama rağmen çok fazla etkilendim. Ömrü hayatı boyunca kendini İslama adamış, evlenmemiş ve buna binaen hiç evladı olmamış. Ama arkasına manevi evlatlarını bırakmış. Ölmesine yakın ölümle ilgili bir yazıyı kaleme almış. İnsan ölmesine yakın hissedermiş öleceğini yok Selim hocamız da hissetmiş. Rabbim böylesi bir dava adamını yanına aldı. Neticede O`ndan geldik O`na döneceğiz. Selim hoca gider yerine Allah`ın dinine yardımcı olacak başka kimseler gelir. Rabbim böylelerini başımızdan eksik etmesin. Hakkınızı helal edin fazlası ile uzattım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estagfirullah.. Çok güzel şeyler yazmışsınız.. Hiç evlenmediğini sizden öğrendim ve bir kez daha saygı duydum kendisine.
      Hayatın gerçeği bu: "O`ndan geldik O`na döneceğiz." Rabbim bizlere de böyle bir hayatı, iyi bir insan olmayı ve iyi bir insan olarak ölmeyi nasip etsin.

      Sil

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir. Lütfen yorum yapın.