6 Ekim 2017 Cuma

Her Şey Anını Bekler - Ömer Sevinçgül

her şey anını bekler - ömer sevinçgül

Kitabın adı: Her Şey Anını Bekler
Yazarı: Ömer Sevinçgül
Carpe Diem, 190 Sayfa

Ömer Sevinçgül okumaya devam ediyorum. Bundan önce Seni Seven Biri Var ve Yazar Olmak İstiyorum kitaplarını okumuştum. En son okuduğum kitabın arkasında yazarın diğer kitaplarının listesi vardı. Her Şey Anını Bekler kitabını da o listeden görüp not etmiştim. Bu kitabın da yazarlıkla ilgili olması ona öncelik vermemde etkili oldu ve geçen hafta kütüphaneden ödünç aldım.

Kitabı okumaya başladıktan sonra iyi mi yaptım yoksa kötü mü yaptım bilemedim. Zira bu kitap da yazar olmak üzerine kaleme alınmış bir kitap olduğu için ve içerik olarak Yazar Olmak İstiyorum kitabıyla benzer hatta kimi yerlerde birebir aynı cümleler kullanılmış olduğu için o kitabı yeniden okuyormuşum gibi hissettim. Hal böyle olunca da benim nazarımda bir tekrar gibi oldu. Tekrar olması bilgilerimi tazelememde yardımcı olsa da okuma zevkimi büyük oranda düşürdü.


Ömer Sevinçgül bu kitabında da her ne kadar yazar olmak konusunu ele alsa da iki kitabı da farklı işlemiş. Yani Yazar Olmak İstiyorum kitabında doğrudan teorik bilgiler vererek, konuyu başlıklar halinde yazıp açıklayarak bilgi veriyordu. Burada ise soru-cevap şeklinde, karşılıklı sohbet ediyormuş gibi yazarak bilgi vermiş. Daha önceden bildiğim şeylerin olması nedeniyle okurken kimi zaman sıkıldım desem yalan olmaz. Ama bu durum kitapla alakalı değil, benim durumumla alakalı bir şey.

Yazar bu kitabında da kısa ve öz yazılar yaşmış. Bu vesileyle yazarın üslubunu da kısmen anlamış bulunuyorum. Yazar bu tür kısa ve öz yazılar yazmayı benimsemiş. Aslında bu üslup benim de hoşuma gidiyor. Ama böyle olması da zaman zaman okuyucuyu sıkar diye düşünüyorum.

Bu kitabı okurken Ömer Sevinçgül okumaya biraz ara vermeyi düşünüyordum. Zira üst üste aynı yazarın, aynı tarzda kitaplarını okumak yazara ve kitaplarına olan ilgimi azalttı. O yüzden biraz ara verip, tabiri caizse yazar ve kitaplarını özleyip öyle okuma kararı almıştım. Fakat kitabı bitirip de kütüphaneye yeni kitaplar almaya gidince bu fikrim bir anda değişti ve yine Ömer Sevinçgül’ün “Hayat Sevince Güzel” kitabını aldım. (:


2 yorum:

  1. Kitaplarını henüz okumadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok gençlere hitap ediyor olsa da güzel kitapları var. Tavsiye ederim (:

      Sil

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir. Lütfen yorum yapın.