22 Nisan 2018 Pazar

Blog Keşif Etkinliği - Tüm Bloglar Listesi




Bildiğiniz gibi 5 Aralık 2017 tarihinde bir blog keşif etkinliği başlatmıştım. Katılan her blogu daha yakından tanımak adına söyleşi ya da tanıtım yazısı şeklinde yayınlar hazırlayarak her hafta blogumda yayınlamak suretiyle bir sistem oluşturdum. Bu sistem yaklaşık 4 ay boyunca gayet güzel bir şekilde devam etti. Fakat son zamanlarda yoğunluğum sebebiyle aksadı. Ben de bu etkinliğe son verme kararı aldım.

Bu zamana kadarki keşif etkinliği yayınları bence çok güzeldi. Her yayında sık sık “keyifli bir yazı oldu” ifadesini kullandım ve bu ifadeyi kullanırken gerçekten samimi olarak ifade ettim. Bence her yazı oldukça keyifli ve çok güzeldi. Devam ettirmek isterdim ama şuan içinde bulunduğum şartlar altında devam ettirebilmem pek mümkün görünmüyor.

Bu etkinliğe katılan, gerek söyleşi gerekse tanıtım yazısı şeklinde destek veren herkese çok teşekkür ederim. Verilen cevaplar, ifade edilen fikirler, farklı bakış açıları bana çok şey kattı. Hatta bir söyleşide geçen bir ifadeyi geçen gün girdiğim bir yazılı sınavda cevap olarak yazdım (:

Etkinliğe sonradan katılan bloglar da olmuştu. Onlara özel olarak yer veremedim. Burada bir liste oluşturdum ve tüm katılan blogları liste halinde veriyorum.

Etkinliğe katıldığı halde geri dönüş yapamayacağım, ayrı bir yer ayıramayacağım bundan sonraki bloglardan helallik istiyorum. Ortada verilmiş bir söz var ama şartlar gereği mazur görülmesini istiyorum.

Bu bloglara öncelik vererek oluşturduğum listeler şu şekilde:

İlk Liste:














İkinci Liste

















































Herkese tekrar çok teşekkür ediyorum.

13 yorum:

  1. Güzel ve keyifli bir etkinlikti, birçok bloğu daha yakından tanıma fırsatı bulduk. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de öyleydi gerçekten.. Teşekkür ederim (:

      Sil
  2. Haberimiz olsa biz de katılırdık tüh :) Neyse birdahaki etkinliğe inşallah

    YanıtlaSil
  3. Gözden kaçırmışım. Ben de katılmak isterdim. Sağlık olsun. Sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  4. Burada bloglarımın yer alması bile çok güzel, çok teşekkür ederim.😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel olarak yer verebilsek daha güzel olacaktı ama nasip olmadı. Başka bir sefere inşallah (:

      Sil
  5. Benimde haberim olmamış bende katılamamışım maalesef. Ama sayende aralarında takip etmediklerimi hemen takip edeceğim çok teşekkür ederim (:

    YanıtlaSil
  6. Geç kaldım sanırım :))

    YanıtlaSil
  7. Yolun Açık olsun başarılar diliyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir. Lütfen yorum yapın.